ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Για να πλοηγηθείτε σωστά στην ιστοσελίδα μας θα πρέπει να
ενεργοποιήστε την Javascript στον φυλλομετρητή σας.

Αγορά - Αποστολή Προϊόντων

Woodhouse

ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΑ
Η αποστολή των προϊόντων από την εταιρία μας, πραγματοποιείται εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Η ΑΣΤΗΡ Α.Ε. κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο λάθος ή παρατηρήσετε κάτι το ασυνήθιστο (π.χ. στην τιμή ή τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος), παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία».

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να διακόψετε αυτόματα την παραγγελία σας.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία» της παρούσας ιστοσελίδας ή στην ενότητα «Εξυπηρέτηση πελατών» που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του www.woodhouseshop.gr και η παραγγελία σας θα ακυρωθεί από εμάς.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία» της παρούσας ιστοσελίδας ή στην ενότητα «Εξυπηρέτηση πελατών» που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του www.woodhouseshop.gr και ένας από τους εκπροσώπους μας θα προσπαθήσει να σας εξυπηρετήσει αν αυτό είναι δυνατόν και να σας εξηγήσει τις επιλογές σας.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Υπάρχει το ενδεχόμενο η παραγγελία σας να καθυστερήσει για κάποιον από τους εξής λόγους:
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Μεταφορα Παραγγελιας Επιπλων

Παραγγελια Επιπλων

Στην περιπτωση παραγγελιας μεγαλου αντικειμενου που δεν μπορει να παραδοθει από εταιρια courier, για παραδοση εκτος Αθηνων, θα γινεται τηλεφωνικη συννενοηση με τον πελατη, προκειμενου η μεταφορα να γινει με πρακτορειο της αρεσκειας του πελατη. Σχετικα με το κοστος των ναυλων θα συζητουνται ανα περιπτωση.

our blog