Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, αφού μας ενημερώσετε με email στο infowoodhouse@astirsa.gr, εντός 7 ημερών από την παραλαβή και συννενοηθούμε για τον τρόπο επιστροφής.
Στην περίπτωση κατά την οποία η επιστροφή σας δεν αφορά λάθος της εταιρείας, επιβαρύνεστε μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.
Στις επιστροφές σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:
Α) Αλλαγή.
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός), είτε σας έχει αποσταλλεί λάθος κωδικός ή για κάποιο άλλο λόγο που μπορείτε να συμπληρώσετε στη φόρμα. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε να μας ενημερώσετε άμεσα.
Β) Επιστροφή χρημάτων από αντικαταβολή.
Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε.
Γ) Επιστροφή χρημάτων από αγορά με Πιστωτική Κάρτα.
Μολις παραλαβουμε το προιον θα δωθεί εντολή στην τράπεζα για ακύρωση της συναλλαγής.
Δ) Πίστωση
Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στην καρτέλλα σας στην εταιρία μας, προκειμένου να αξιοποιήσετε το ποσόν στην επόμενη αγορά σας.
Η πίστωση θα γίνει εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας
Διαδικασία επιστροφής
Για την επιστροφή μπορείτε:
- Να χρησιμοποιήσετε την εταιρία courier με την οποία συνεργαζόμαστε
ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ
Τηλ.: 210 6073120. - Να χρησιμοποιήσετε courier της αρεσκείας σας
- Να επιστρέψετε το δέμα στις εγκαταστάσεις μας με δικό σας μέσο.
Τα προϊόντα προς επιστροφή παραλαμβάνονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
Αστήρ Α.Ε.
19ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας · Αθηνών – 146 71 Ν. Ερυθραία Αττική
Τηλ.: 210 81.32.667 · Fax: 210 61.29.808
Email: returns@woodhouseshop.gr
Σημείωση
- Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η Αλλαγή λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πρσφέροντάς σας τις εναλλακτικές Β, Γ ή Δ.
- Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και συσκευασία.
- Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στις αποθήκες μας σε άριστη κατάσταση βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι'αυτό πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.